Feil på trygghetsalarmer tirsdag 26. mai

På grunn av problemer med mobilnett fra leverandør, fungerte dessverre ikke trygghetsalarmene tirsdag 26. mai fra kl. 14.30 til kl. 20.30. Trygghetsalarmen fungerer som normalt igjen nå.
Eldre person holder en hjelpende hånd.

Tirsdag 26. mai i tidsrommet kl. 14.30-20.30 kunne dessverre ikke vår leverandør av trygghetsalarmer ta imot signaler dersom alarmen ble utløst. Dette skyldtes problemer med mobilnett og bedriftsnett fra Telia/Phonero i hele landet. 

Hjemmetjenesten var i går i kontakt med brukere som er spesielt utsatt og fortsetter i dag med å kontakte brukere som kan ha benyttet alarmen uten å ha fått hjelp.

Fungerer som normalt igjen

Trygghetsalarmen fungerer nå som normalt, men vi anbefaler brukerne å trykke på alarmen for å teste at sentralen svarer.

Har du spørsmål, kan du ringe direkte til din avdeling innenfor hjemmesykepleie eller til kommunen på 02178.

Sist endret: 27.05.2020