Kjenner du en ildsjel?

Vi har mange dyktige personer i kommunen som gjør en ekstra innsats for lokalsamfunnet sitt. Disse vil vi hedre! Send oss ditt forslag innen 30. november.
gruppe med barn på idrettsbane

Vet du om en lokal ildsjel som fortjener en oppmerksomhet? Kommunen ønsker å hedre disse, og vi trenger din hjelp.

Ildsjeler er bærebjelken i det frivillige Norge, og vi vet at kommunen er full av mennesker som legger ned mye av sin tid for å gjøre lokalsamfunnet sitt enda bedre.

Det kan være treneren som alltid stiller opp for laget, den frivillige som står på til alle døgnets tider eller andre som gir av sin verdifulle tid for fellesskapet.

I desember gir vi derfor en liten oppmerksomhet til noen av ildsjelene i kommunen vår.

Vet du om en lokal ildsjel som fortjener en oppmerksomhet?

Send oss ditt forslag på e-post til:

innbyggertorg@nordrefollo.kommune.no

Skriv noen setninger om hvorfor du mener at akkurat denne ildsjelen bør få en ekstra oppmerksomhet fra oss.

Husk navn, organisasjonen personen tilhører og kontaktinformasjon til den nominerte. Skriv også ditt navn og telefonnummer og din e-post.

Fristen for å sende inn forslag er 30. november.

Bli med på å hedre en som fortjener ekstra oppmerksomhet for sin innsats!

Sist endret: 17.11.2023