Burde vi endre noe i planen for Sætreskogveien 3?

Her er det foreslått å bygge 40 nye leiligheter, og veiene skal tilpasses den nye brua over jernbanesporet.
Sætreskogveien 3 foto for reguleringsplan

Foto: Shark arkitektur AS

Du kan nå komme med innspill til planforslaget til Sætreskogveien 3.

Hensikten med planen er å bygge 40 nye leiligheter i fire nye mindre boligblokker. Den historiske villaen i Sætreskogveien 3 skal bevares.

Takform, farger og størrelsen på de nye blokkene skal bygge videre på områdets småhuspreg, og tilpasses den bevaringsverdige bebyggelsen i planområdet.

Det grønne preget i området skal opprettholdes. Veiene rundt området skal bli tilpasset den nye broa over jernbanesporet.

Folk skal også kunne krysse veien på en sikker måte på to steder. Det skal tilrettelegges for en snarvei gjennom planområdet.

I dette området er det planlagt nye leiligheter:

Sætreskogveien 3, kartutsnitt med grenser

Du kan si din mening

Hvis du har innspill til planforslaget, kan du bruke dette skjemaet:

Send inn dine innspill

Frist: 06. juni 2024

Nordre Follo kommune vedtok 16.04.24 å legge reguleringsplanforslaget for Sætreskogveien 3 ut på høring.

Informasjonsmøte

Det blir et informasjonsmøte onsdag den 15. mai kl. 18.30 – 20.00, Oppegård grendehus.

Har du spørsmål?

Du kan kontakte Christina Blumentrath på 93057114, eller på e-post christina.blumentrath@nordrefollo.kommune.no.

Sist endret: 26.04.2024