Velkommen til frokostmøte for næringslivet!

Hold av 29. mai for faglig påfyll og styrking av ditt lokale næringsnettverk.
Frokostmøte for næringslivet

Foto: Nordre Follo kommune (bildet er fra et frokostmøte i 2023)

Er du nysgjerrig på hva din bedrift bør gjøre for å bli bedre på klima- og miljøarbeidet?

På frokostmøtet 29. mai møter du noen av dem som har skaffet seg god kunnskap på området. De vil dele sine erfaringer for å hjelpe flere bedrifter med å lykkes.

Hvem kommer?

Få råd om hvordan klima og miljø kan bli ditt fortrinn fra ledende entreprenører og utviklere:

HENT – en av Norges største totalentreprenører og prosjektutviklere. HENT har fått i oppdrag å utvikle nye Magasinparken ungdomsskole i Ski.

Braathen Landskapsentreprenør – ledende entreprenør innenfor parker, idrettsanlegg og torg- og gateløsninger. Firmaet har fått oppdraget med å utvikle Ski Torg.

Vinkl – lokalt eiendomsselskap, eid og drevet av folk med tilknytning til – og hjerte for – Ski.

Du får også høre om hvordan Nordre Follo kommune jobber med klima- og miljøspørsmål og om hvilke tiltak som prioriteres innenfor temaet.

Og hva betyr de nye miljøkravene i offentlige anbud for deg som er – eller ønsker å bli – leverandør til det offentlige?

Det blir som vanlig også god anledning til å mingle og stille spørsmål.

Hvor og når?

Dato og klokkeslett: onsdag 29. mai, kl. 08–10

Vi serverer frokost. Programmet begynner kl. 08.30

Sted: Rådhusteatret i Ski (foajé), Nordre Follo rådhus, Idrettsveien 8