Nedre torg i Ski stengt for parkering

Det nærmer seg oppstart av anleggsarbeidene på torget og gågata i Ski og i den forbindelse er Nedre torg stengt for parkering fra og med mandag 26. februar.
Skilt som sier at parkeringsplassen blir stengt på Nedre Torg

Foto: Nordre Follo kommune

Det vil bli skiltet på torget fra og med fredag 23. februar.

Parkering i Torgveien vil i hovedsak opprettholdes, med noen midlertidige endringer. Parkering bak rådhuset er tilgjengelig.

Vi henviser til andre HC- plasser og øvrige parkeringsplasser i Ski sentrum. Det er kommunale HC-plasser i Torgveien og ved rådhuset.

Hvor er det parkeringsplasser?

På Vegvesenet.no kan du søke etter parkeringsplasser. Kartet viser antall plasser, ladeplasser og plasser for HC-parkering.

Du kan også se hvor det er kommunale og private parkeringsplasser i Ski og på Kolbotn i dette kartet: Oversikt parkering

Torg og gågata i Ski skal fornyes

Ønsker du å lese mer om hva som skal skje i prosjektet Torg - og gågate, kan de lese mer på vår prosjektside: Torg - og gågate Ski sentrum

Sist endret: 26.02.2024