Har du sommerjobb til lokale ungdommer i Nordre Follo?

Kan du tilby ledig jobb til en eller flere ungdommer i sommer, hører vi gjerne fra deg.

Foto: Adobe Stock

Vi begynte søket etter ungdom i januar i tett kontakt med ungdomsskoler, ungdomsklubber og NAV. I tillegg er vi aktivt ute i sosiale medier for å komme i kontakt med mange flotte ungdommer som ønsker seg sin første jobb. Ungdommenes søknadsfrist er 17. mars.

Vi har lyst ut en felles stillingsannonse som ungdommene kan søke på. Vi kartlegger ungdommene når det gjelder jobbønsker, tidspunktet de kan jobbe og andre muligheter eller begrensinger. Så kobler vi opp mot deres behov eller gir dere et utvalg ungdommer å velge blant.

Tilbudet er for all ungdom født 2005-2008 i kommunen, men vi er spesielt oppmerksom på ungdommer som har vært i kontakt med hjelpeapparatet og ungdom fra familier med lavinntekt.

Kommunen har sammen med samarbeidspartnerne et team på jobb i sommer som kan følge opp og svare på spørsmål.

Les mer om Sommerjobb for ungdom 2024.

Meld uforpliktende interesse ved å registrere din bedrift/virksomhet ved å skanne QR-koden eller via skjemaet i linken under, så tar vi kontakt!

Trykk her for å melde interesse

Vil du vite mer om Sommerjobb for ungdom 2024?

Da kan du sende en e-post til kommunen eller NAV på e-post sommerjobb@nordrefollo.kommune.no.

Sist endret: 22.03.2024