Fra september får du regningen for kommunale avgifter på en ny dato
Fra og med september sender vi ut regningen den 1. i hver måned. Betalingsfristen blir den 20. samme måned.
Foto: Pexels
Det betyr at du får regningen (fakturaen) for september den 1. september i stedet for 20. august som tidligere. Betalingsfristen vil være den 20. september.
Videre etter det blir datoene slik:
- Du får faktura 1. oktober med betalingsfrist 20. oktober
- Du får faktura 1. november med betalingsfrist 20. november
- Du får faktura 1. desember med betalingsfrist 20. desember
Frem til september kommer fakturaene fortsatt en gang i måneden, den 20., med betalingsfrist den 20. måneden etter.
Fakturaen er for vann, avløp, renovasjon, slam og feiing.
Sjekk fakturaene dine
Du må logge deg inn på Min side via ID-porten for å se fakturaene dine:
Når du er logget inn, velger du lenken "Fakturaer fra kommunen" nederst på siden.
Vi begynte å fakturere kommunale avgifter månedlig i juli 2025.
Les mer om faktura for kommunale avgifter (eiendomsgebyrer).
Sist endret: 23.06.2026