Fra september får du regningen for kommunale avgifter på en ny dato

Fra og med september sender vi ut regningen den 1. i hver måned. Betalingsfristen blir den 20. samme måned.
Mann jobber på pc, ser oppgitt ut

Foto: Pexels

Det betyr at du får regningen (fakturaen) for september den 1. september i stedet for 20. august som tidligere. Betalingsfristen vil være den 20. september.

Videre etter det blir datoene slik:

  • Du får faktura 1. oktober med betalingsfrist 20. oktober
  • Du får faktura 1. november med betalingsfrist 20. november
  • Du får faktura 1. desember med betalingsfrist 20. desember

Frem til september kommer fakturaene fortsatt en gang i måneden, den 20., med betalingsfrist den 20. måneden etter.

Fakturaen er for vann, avløp, renovasjon, slam og feiing.

Sjekk fakturaene dine

Du må logge deg inn på Min side via ID-porten for å se fakturaene dine:

Min side

Når du er logget inn, velger du lenken "Fakturaer fra kommunen" nederst på siden.

Vi begynte å fakturere kommunale avgifter månedlig i juli 2025.

Les mer om faktura for kommunale avgifter (eiendomsgebyrer).

Sist endret: 23.06.2026